ტრენინგ-მოდული


დღე 1
·         სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა
·         მასწავლებლის კომპეტენციები ისტ-ის გამოყენების სფეროში
·         სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები
·         სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები (გაკვეთილი, თემატური ერთეული, თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი) გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარმართვა, შეფასება
·         გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი (ABC)
დღე 2
·         გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ისტ-ის გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვის პროცესში
  • ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები.
  •  სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში
დღე 3
·         ვიზუალური მასალის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში.
·         ეფექტური პრეზენტაცია
·         ინფორმაციის დიზაინი
·         სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება
დღე 4
·         პრეზენტაციის წარმართვა
·         ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაში
·         საგნმანათლებლო რესურსების შესაქმნელი ვებგვერდები;
·         აუდიო და ვიდეოსაშუალებების ეფექტიანი გამოყენება სასწავლო პროცესში;
დღე 5
·         გაკვეთილის მომზადება: ფიზიკური გარემოს მოწყობა, ტექნიკური აღჭურვილობის გამართვა, სასწავლო მასალის/რესურსების დამზადება
·         ბლოგი; რეგისტრაცია
·         სწავლის შეფასება
დღე 6
·         გაკვეთილის შეფასება
·         ისტ-ის გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისათვის
·         პირადი ელექტრონული დღიური (ბლოგი)

დღე 7
·         სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები
·         კვლევითი პროექტის სტრატეგია ”მე ვიკვლევ”
·         პროექტის დაგეგმვა და აღწერა (დაგეგმვის სქემა)
·         თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა ისტ-ის გამოყენებით
·         Google - ის სერვისები
დღე 8
·         მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ისტ ინსტრუმენტები
·         მასწავლებლის პორტფოლიო
·         Googe სერვისები: ბლოგი, ფორუმი, საიტი, თარჯიმანი
·         დისტანციური სწავლების ქართულენოვანი და უცხოური ნიმუშების გაცნობა 
·         ეთიკური ნორმებისა და კანონმდებლობის დაცვა ისტ-ის გამოყენებისას



No comments:

Post a Comment